حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 853 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 42×
انقلاب آبرسانی به ۴ شهرستان حوزه انتخابیه
30 آذر 1401 - 17:51
شناسه : 3517
بازدید 283
1

به همت ورناصری صورت گرفت؛ انقلاب آبرسانی به ۴ شهرستان حوزه انتخابیه نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس در دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به بررسی مشکلات پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در حوزه انتخابیه پرداخت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به همت ورناصری صورت گرفت؛

انقلاب آبرسانی به ۴ شهرستان حوزه انتخابیه

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس در دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به بررسی مشکلات پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در حوزه انتخابیه پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس در دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به بررسی مشکلات پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در حوزه انتخابیه پرداخت و گفت: با پیگیری‌های مکرر و حضور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در منطقه پروژه‌های خوبی در ۴ شهرستان آغاز شده اما به دلیل مشکلاتی عمدتا اعتباری روند کار کند شده لذا در این دیدار راهکاریی برای تامین اعتبار و تسریع این پروژه ها اتخاذ شده تا هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسند.
ورناصری با بیان اینکه برای توزیع آب در شهر مسجد سلیمان خط انتقالی به طول ۴۳۰ کیلومتر اجراء شده است، ادامه داد:۲۵۰ کیلومتر از این شبکه قبلا اجراء و وارد مدار شده که باقی مانده حدود ۵۷ کیلومتر آن در حال اجراست و ۱۸۰ کیلومتر دیگر باقی مانده لذا در این دیدار برای تعیین تکلیف و تامین اعتبارات دو بخش اقدام لازم پیگیری شد.
این نماینده با اشاره به اینکه در این مدت با پیگیری‌های متعدد موفق شده‌ایم بخشی از مناطق را واردمدار کرده و از این شبکه بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: محلات باغ چشمه علی، مال شنبه، پنج بنگله، نمره دو، چشمه علی، چهار بیشه، جی تایپ، چت شوید، سر مسجد، نفتک، ریل ویل، هشت بنگله، نمره یک، نمره ۸، بی بی یان، مال کریم، شهرک خیبر و شهرک ولیعصر، شهرک امام رضا و کمپ کرسنت مشکلات آنها حل شده است.
نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس مطرح کرد: یکسری پروژه مانند توزیع شبکه انشعابات خانگی، اجرای طرح علاج بخشی، اصلاح شبکه توزیع آب مناطق تحت پوشش تنگه مو و چشمه علی، اجرای شبکه توزیع منطقه مال جونکی، منطقه کلگه، همچنین از نفتک تا ورودی ریل ویل و تکمیل خط ۴۰۰ میلی متری منطقه چهار بیشه در حال اجرا هستند.
ورناصری بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اصلاح شبکه داخلی محلاتی ازجمله منازل تعاونی مسکن ارتش، تعاونی مسکن اداره برق، شبکه توزیع انشعاب هوانیروز، خط انتقال از دانشگاه تا شهرک صنعتی، تکمیل شبکه توزیع و انشعابات خانگی نفتون بالا و پایین، سبزآباد، نمره ۴۰، هسته مرکزی شهر، محله پشت برج، منطقه کلگه و تکمیل منطقه مرادآباد و شیخ مندنی و توسعه منطقه چم‌آسیاب تخصیص یافته است.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات صورت گرفته برای آبرسانی مناطق روستایی در شهرستان مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاهای‌های لهبری که با اجرای این خطوط انتقال به شبکه جدید حدود ۳۰ روستای که با تانکر آبرسانی می شوند از محل توازن آبرسانی کامل می شوند.
وی جذب اعتبار برای آبرسانی به منطقه جریک را از دیگر پروژه‌های بررسی شده در این دیدار عنوان کرد و گفت: چنانچه بتوانیم اعتبارات اجرایی این طرح را جذب کنیم ۳۴ روستای مسیر جریک از طریق دریاچه سد مسجد سلیمان سیرآب خواهند شد.
ورناصری بیان کرد: با اجرای طرح خطوط آبرسانی و احداث آبگیر به روستاهای جهانگیری فازهای یک و  دو، ۳۸ روستای جهانگیری از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.
نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس به سه طرح بزرگ آبرسانی در شهرستان اندیکا اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها با درصد پیشرفت مختلف از ۹۰ درصد به پایین در حال اجرا هستند که عملیات اجرایی طرح آبرسانی مجتمع آبژدان و چلوار شهرستان اندیکا هستند که ۳۴ روستا مسیر آبژدان و چلوار صاحب آب ۲۴ ساعته خواهند شد.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی انتقال آب شرب از محل دریاچه سد شهید عباسپور و خطوط انتقال و شبکه توزیع آب بخش مرکزی و چلو شهرستان که با انجام این پروژه آب شرب پایدار ۱۰۷ روستای بخش مرکزی، دورآب و چلو تکمیل خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به اقدامات صورت گرفته در راستای بهره‌مندی مردم از آب شرب در شهرستان لالی اشاره و عنوان کرد: پروژه شهری اصلاح شبکه آب، تصفیه‌خانه، آب مخزن ذخیره ایستگاه پمپاژ تراز، تصفیه خانه و مخزن ذخیره با اصلاح ۶۵ کیلومتر شبکه آب شهری و جلوگیری از هدررفت، جلوگیری از خسارت مشترکین و آب پایدار از اسکله آبگیر تراز برای مناطق شهری انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تامین آب روستاهای شهرستان لالی از مسیر رگ تراز و چال برادران، انبار سفید و حتی زیر پوشش می رود که خوشبختانه بخش اعظمی از کار انجام شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بخش دیگر در حال انجام است.

ورناصری اظهارکرد: در شهرستان هفتکل یک پروژه شهری تحت عنوان اصلاح شبکه آب و بازسازی تاسیسات آب شهری در دست اقدام داریم که با اجرای این پروژه کاهش هدررفت آب، تامین آب پایدار و بازسازی تاسیسات محقق می شود که این بخش کار در حال اجراست البته احداث یک مخزن جدید برای شهر هفتکل نیز ایجاد که تقریبا آماده بهره‌برداری است.
نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس به پروژه تکمیل خط رغیوه و آبرسانی به روستاهای مسیر اشاره کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه آبرسانی پایدار به ۸۲ روستای مسیر رغیوه انجام خواهد شد.
ورناصری با بیان اینکه خوشبختانه اکثر پروژه‌های عنوان شده برای حوزه انتخابیه فعال هستند، اظهار کرد: البته بخشی از آنها به دلیل مشکلات عمدتا اعتباری روند کندی دارند که در این جلسه به تسریع در تکمیل آنها تاکید شده است./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.